جنتلمن بلاگ

یک جنتلمن واقعی باش...

جنتلمن بلاگ

یک جنتلمن واقعی باش...

جنتلمن بلاگ
این سایت برای کمک به هموطنان عزیز ایجاد گردیده و در زمینه های مختلفی مانند انشا با تمامی فنون,عکس نوشته های شاخ و جدید,مطالب خنده دار و جالب و اطلاعات عمومی و انواع شعر و ...فعالیت میکند
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۵۱ ق.ظ

جدیدترین جوک های دانشجویی!

جنتلمن بلاگ

تاکسی گرفتم رسیدم دانشگاه راننده گفت اینجا درس میخونی ؟ گفتم آره، گفت یادش بخیر منم ۴ سال پیش اینجا مکانیک میخوندم !

کلا همه انگیزم به فنا رفت :|

 

 

دختره توییت کرده ۱۹ سالمه بابام هنوز نمیدونه من چه نوع ماستی دوست دارم، یاد خودم افتادم کلاس سوم دبیرستان بودم مادرم به بابام گفته بود پاشو برو ببین پسرت درسش چجوریه؟ بابام اومده بود مدرسه رو پیدا نکرده بود برگشته بود خونه

 

 

خداوندا هر خریتی رو تجربه کردیم به جز خر پووووولی

آن را نیز به ما عطا فرما

بلنددد بگو آمین 😐😂

 

 

دقت کردین، گوش دادن به ده تا ویس ده ثانیه ای خیلی راحت تره تا گوش دادن به یه ویس یک دقیقه و بیسث ثانیه ای؟

 

 

یه واحدی هم هست که خیلی ها ازش میوفتن حتی معدل الف ها اسمش چِشمه ! ;)

 

 

بابام میگفت تو دعوا های مدرسه بذار این بچه پولدارا بزننت شاید تونستیم یه دیه خوبی ازشون بگیریم ، این گدا گودوله ها رو هم مثه سگ بزنشون

خدا بیامرز خیلی سیاست مدار بود.

 

 

ولی من هیچ وقت یادم نمیره ترم یک سر امتحان فیزیک به پسره با دستام ✌️نشون دادم یعنی سوال دورو بهم برسون اونم در جواب گفت خیلی ممنون به امید پیروزی همه دانشجو ها :|

 

 

من فڪ ڪنم

رمز موفقیتمو 3 بار اشتباه زدم

قفل شده ڪلا :|😂🤦🏼‍♂

 

 

نتیجه کنکور هر چی شد غصه نخورین

دانشگاه تاپ باشه که میتونی پز سطح علمیشو بدی

دانشگاه سطح پایین باشه میتونی از کیفیت دختر / پسرش لذت ببری

پیام نور باشه میتونی کنارش کار کنی

هیچ جا هم قبول نشی میری دنبال زندگی واقعی و زودتر به پول میرسی😍

 

 

دانشگاه صحنه‌ی یکتای هنرمندیِ ماست

هرکسی واحد خود پاسَد و از صحنه رود

واحد ریاضی 2 پیوسته به جاست ! :)

 

 

‏انواع مسیج های ترسناک:

۱_بیا خونه بابات منتظرته

۲-شما بیش از ۸۰٪ از حجم خود را استفاده کرده اید

۳_سلام خوبی؟

 

 

ونروز سر امتحان ریاضی به یه نتیجه ی خیلی مهمی رسیدم . و اون نتیجه اینه که ...

حسین تهی , زیر مجموعه ی همه ی حسین هاست

 

 

پشت یه نیسان جمله سنگینی نوشته بود کمرم شکست!!!

همه دنبال یارن من دنبال بارم . . . فوق لیسانس هم دااارم!!!

نامرد گند زد تو انگیزم با این جملش!!!

میخواستم امتحان ارشد بدما!😂

 

 

به ابوسعید ابولخیر گفتند شنیدی فلانی مرده؟

گفت: به من چه

گفتن اخه دارن جسدش رو میبرن خونه ی تو

گفت: خب به توچه

همین دوتا بمن چه و به توچه رو سر لوحه زندگیمون قرار بدیم نصف مشکلات حله👌

 

 

انقدر واسه تنه زدن و جزوه ریختن دیر اقدام کردین که دیگه نه ما میتونیم جهیزیه بخریم نه شما میتونید عروسی بگیرید ☹️

 

 

یه استادِ مرد داریم میخواد ما رو صدا کنه میگه "فرزندانم"

خدا شاهده من پدری مثه تو داشتم خودمو به عنوان یه بدسرپرست معرفی میکردم بهزیستی 😏😂

 

 

شرایط زندگی یک ایرانی :

_ درسم تموم شه دیگه راحت میشم

_سر کار برم دیگه راحت میشم

_ این عروسی رو بگیرم دیگه راحتم میشم

_ بِدِهیامو تموم کنم دیگه راحت میشم

_ این بچه به مدرسه بره دیگه راحت میشم

_ این بچه سرکار بره دیگه راحت میشم و...

 

 

استادای زن دو حالت بیشتر ندارن:یا پسر دوستن یا با دخترا حال نمیکنن.

 

 

قدیما دخترا دیپلم که میگرفتن میخوندن واسه کنکور ؛

الان تا دیپلم میگیرن سریع بستری میشن واسه عمل دماغ !😂

 

 

ﺷﺨﺼﯽ ﺍﺯ شیخی ﭘﺮﺳﯿﺪ :

ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻭﺭﻕ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ،

ﻣﺸﺮﻭﺏ ﻣﯿﺨﻮﺭﻧﺪ ﻭ ﮐﻼ ﺍﺯ ﺩﯾﻦ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﺪه اند. ..

ﺣﮑﻢ ﭼﯿﺴﺖ ؟!

شیخ ﻓﺮﻣﻮﺩ : گشنیز ♧😂😂

 

یادش بخیر

تو مدرسه آرزومون این بود که وقتی از دوستمون می پرسیم درستون کجاست اونا یه درس از ما عقب تر باشن !

اصن حس فتح قله اورست رو داشتیم 😁

 

 

اگه این ترم هم شیمی یک بیفتم، میتونم ادعا کنم که بیشتر از مندلیف و دالتون روی شیمی پایه کار کردم !

 

 

شما یادتون نمیاد…

یه زمانی ما اندازه فاصله تهران - قم رو پیاده میرفتیم تا برسیم به مدرسه. تازه برگشتنی هم دوتا نون میگرفتیم!

الان مدرسه سر کوچه است؛ سرویس میاد دنبال بچه 😐😑😑😂😂

 

 

دبستانی که بودم با اولین انشای علم بهتر است یا ثروت فکر میکردم ثروت باید بهتر باشه تا اینکه دانشجو شدم و الان مطمعنم ثروت بهتره😊

 

 

برا دختره خواستگار اومده بود ، مامان و باباش بهش گفتن میخوای درس بخونی یا شوهرت بدیم ؟!

سرشو انداخت پایین و گفت :

"هرچی میخونم یاد نمی گیرم" ☹️😂

 

 

دختر باید مهندسی نرم افزار بخونه تا هر وقت ویندوزت خراب شد خودش پیام بده کی بیام خونتون ؟ 😍

 

 

دانشجویی که زیر 9 ترم مدرک بگیره مثل بچه ی زیر 9 ماه متولد شدس ، هنوز کاله ! 😂

«ستاد دلداری به مشروطین»

 

 

ادامه دارد...

جنتلمن بلاگ.zaddiba

www.gentlemans.blog.ir

 

نظرات (۱)

خخخخ واقعا عالین،خیلی خندیدم خداییش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی